Monday 4 March 2013

Promosi Terbaru dari Produk Catuaba untuk semua Warga Seluruh Malaysia Barat & Timur



      

Anda adalah Lelaki Perkasa!! Bukan cerita dongeng!! Bukan juga saja nak jual Ubat di Jalanan!! Ramai dah mencuba & terus kekal menggunakannya!! Anda bila lagi??

Baiklah...

Promosi semakin giat berjalan dengan Tawaran demi Tawaran yang hebat!! Tapi pastikan Anda tidak mengambil yang tiruan sebab kini terlalu banyak Jenama ini berada dipasaran dengan harga yang lebih murah & menarik mengatasi Produk yang Tulen seperti apa yang kami jual & pasarkan...

Bahan yang bercampur Steroid juga boleh menyamai Catuaba yang sebenar ini... Malah tindak balasnya juga  cepat & menyakinkan. Tapi sekali Anda berhenti menggunakannya... Bahan Tiruan yang ada Steroid ini akan mulai melumpuhkan kemampuan Anda sedikit demi sedikit & Anda berkemungkinan besar akan mengalami Impontensi yang berkala & kurang daya upaya pada jangka masa akan datang!!

Ingatlah!! Barangan yang Tulen seperti Catuaba yang kami promosikan ini ada dua kelebihan yang Anda akan dapat nikmati sebagai pembeli & pengguna kami.

1. Setiap bungkus Catuaba kami ada jaminan Pulangan Wang 100% sekiranya didapati produk ini tidak berkesan kepada Anda!!

2. Setiap barangan Catuaba kami yang Tulen ini adalah disahkan dengan tanda Hologram di setiap sudut kotak ini sebagai bukti ketulenannya & diluluskan oleh KKM.

3. Catuaba yang tulen tidak mengandungi bahan-bahan peransang Steroid & amat selamat digunakan walaupun pada usia seseorang itu adalah melebihi 70 tahun.

Sebagai mengikuti perkembangan pasaran yang sangat kompetetif ini, pihak kami telah bersependapat mengurangkan kadar harga Pasarannya kepada hanya RM135 sekotak mulai hari ini sehingga perubahannya akan diberitahu kelak.

Tiada kos tambahan akan dikenakan sekiranya pengirimannya akan di buat melalui Pos Laju kemana sahaja di seluruh Malaysia. Cuma apa yang kami perlukan ialah seperti berikut:-

1. Masukkan wang tempahan Anda ke Akaun Simpanan kami seperti yang di nyatakan dibawah.
2. Setelah selesai memasukkan sejumlah wang tersebut, sila nyatakan bila & masa wang tersebut telah di masukkan dengan menelefon kami ataupun sms kepada kami.
3. Kami akan semak pengiriman wang tempahan ini & kemudian kami akan menghubungi Anda untuk mengesahkan adanya kiriman wang tersebut.
4. Pastikan selepas itu Anda menghantarkan atau smskan kepada kami Nama Penuh Anda serta Alamat lengkap Anda sebagai memudahkan urusan penghantaran Catuaba ini ke destinasi pilihan Anda.
5. Benarkan pesanan Anda akan diuruskan sehingga sampai antara 3 hari ke 5 hari perjalanannya mengikut destinasi tempat kiriman yang Anda telah berikan.

Anda boleh menempah Catuaba ini melalui saya & sahabat saya seperti nama & akaun bank seperti yang tertera di bawah ini..

Pesanan Terus kepada:-

En Salehan Hj Hasbullah

016-3371277
Akaun Maybank:
1140 2001 2271

En Mohammad Putra Hj Kamaluddin

010-3056823
012-2615337
Akaun Cimb:
1408 1212 0705 14

No comments:

Post a Comment