Monday 27 May 2013

Catuaba – Rahsia Tenaga Lelaki LUAR BIASA & LIAR BIASA!!!

Description

LEBIH UNIK, LEBIH MENYERLAH BERSAMA ERA-CATUABA.COM – PENDEKATAN YANG BERANI, PELUANG YANG LEBIH BESAR!
Catuaba adalah sejenis pokok ajaib yang berasal dari Lembah Amazon, Brazil. Catuaba merupakan tumbuhan afrodiisak (seks) yang Puak India Tupi yang tinggal di lembah Amazon, Brazil telah menemui keberkesanan dan keajaiban ekstrak tumbuhan catuaba yang boleh mengalakkanpembesaran sekali ganda organ seks lelaki. Itulah sebabnya mereka mempunyai saiz zakar yang panjang, besar serta kuat sehingga mendatangkan perasaan iri hati kepada lelaki-lelaki lain di dunia. Kajian juga mendapati, sekiranya seorang lelaki mengambil catuaba untuk jangka masa yang panjang, mereka boleh bertahan lebih daripada dua jam tanpa enakulasi dan masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks seperti mana mereka yang berusia 25 tahun walaupun telah berusia 60 tahun. Catuaba juga diluluskan oleh kerajaan Brazil sebagai tumbuhan perubatan dan selamat dimakan. Ia juga bersifat sederhana dan tiada toksik
1. Membantu kaum lelaki memiliki diamiter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat.
2. Mengalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki.
3. Memberikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga.
4. Dapat merawat mati pucuk (ED), ejakulasi pramatang (PE) dan disfungsi seksuai lelaki.
5. Mengimbangkan hormon tubuh manusia dan mengalakkan rembesan hormon lelaki (testosteron).
6. Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular.
7. Merawat hiperplasia prostatik benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam.
8. Meningkatkan sistem imunisasi badan.
9. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan.
10. Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia.
…Khas Untuk Kehebatan Lelaki…
JADI SUAMI YANG “GAGAH” DI PANDANGAN ISTERI, KERANA INI JUGA SALAH SATU KUNCI KEBAHAGIAAN! JANGAN PANDANG REMEH HAL INI. IA SANGAT PENTING!
Anda Malu DiEjek Isteri Anda?
Anda Malu Bukan Kepalang Kerana Kapal Karam Di Tengah Lautan?
Adakah Dayung Anda Patah Sebelum Sampai Ke Tepian?
Apakah Anda Tertekan Senjata Anda Kurang Efisien Untuk Bertarung?
… Anda mungkin ada segala-galanya, wang, harta, pangkat, nama, rumahtangga bahagia.. TETAPI…Adakan KEHIDUPAN MALAM anda benar-benar bahagia???
Tiada siapa yang tahu melainkan anda sahaja!!!
===============
MEMPERKENALKAN !!!===============
=ProdukKebahagiaan Suami Isteri Terlaris DiPasaran !!=
- 100% Herba semulajadi dan Selamat Digunakan
- Terkenal DiSeluruh Pelosok Dunia dan Malaysia
- Diperakui Dengan Ratusan Testimoni Positif
- Menjadi Kegunaan Rutin Puluhan Ribu Lelaki Malaysia – Penawar Kebahagiaan Rumatangga Yang Sangat Mujarab
- Rahsia Pembelian Yang Tersimpan Rapi
Anda Perlu Bertindak Kerana Tidak Ada Siapa Yang Sanggup Berkongsi
Masalah Sebegini Dengan Orang Lain..
Hari2 anda akn honeymoon dgn pasagan anda spt detik mlm pertama..
Dengan produk ini masa bersama lebih lama dr biasa

CATUABA Produk Kesihatan Terbaik Untuk Anda semua

Dapatkan hari ini! * Penukaran bergantung kepada kadar pertukaran asing semasa Essence catuaba Nourishing adalah asimilasi pengetahuan purba dan moden yang terbukti dengan kajian saintifik. Ia terdiri daripada esen ubat herba pekat ultra. Bersama-sama dengan teknologi pengekstrakan yang unik dan dipatenkan, 100% daripada proses pengekstrakan aktif. Ini kepekatan ultra dan rumusan khas adalah resipi rahsia pendasar yang membolehkan ia melaksanakan apa-apa dengan kesan yang menakjubkan. Ia pasti produk yang luar biasa dan denai yang berkobar dan diiktiraf sebagai antara yang terbaik di pasaran. Menurut kaji selidik, lelaki menghadapi begitu banyak masalah kesihatan dan dalam statistik masih meningkat. Keadaan kesihatan mereka secara beransur-ansur semakin merosot dan ini telah menjadi satu ancaman yang akhirnya membawa kepada kesakitan dan penderitaan. Oleh itu, produk yang menakjubkan Catuaba Essence Nourishing boleh menyediakan penyelesaian untuk lelaki dan menyalakan turapan dalam perjalanan kesihatan terbaik dalam kehidupan seharian anda. CATUABA 15 Kesan Besar Membuat fizikal yang sangat kuat, kesihatan dan bertenaga. Menggalakkan peredaran darah, mencegah penyakit kardiovaskular Rendah kolesterol darah Metabolisme aktif Meningkatkan sistem imuniti badan Meningkatkan fungsi hati, buah pinggang dan paru-paru Anti-radang Merawat hiperplasia prostatik benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam Memperbaiki kehidupan seksual Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita Meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan Memperbaiki keadaan keletihan dan kebimbangan Memperbaiki keadaan memori Membantu dalam rawatan tekanan Mengelakkan penyakit kencing manis
Lihat Apa Kata Mereka
“Suami saya sering cepat penat dan letih bila bersama saya. Kadang-kadang saya nak lagi dia dah tak larat. Lepas dia ambil Catuaba, terbalik jadinya! Suami saya sering ‘ajak’. Kalau dulu tak sampai 10 minit dah ‘game over’, tapi sekarang bertambah lama dan dah berapa kali saya nampak ‘bintang’. Rasa pun lain macam! Bestnyer!”
NurulHuda
Kuala Lumpur
“Saya sekarang dah mencecah umur 47 tahun. Alahai…rasa macam orang tua jer! Bini saya dok maintain jer lagi. Tak boleh jadi ni. Nasib baik rakan sekerja rekemen Catuaba. Selepas mengambil sachet yang ke-3, saya mula merasa perubahannya. MENAKJUBKAN! Saya rasa macam remaja semula. Yang lagi best…waktu bertarung dengan isteri…Hahaha!!! Dah terpancut pun boleh lagi maintain keras!”
Zainuddin 
Sungai Petani, Kedah
“Macam-macam produk saya dah cuba, boleh la tahan. Kalau nak kuat kena beli ubat kuat. Kalau nak keras kena beli ubat keras. Kalau nak tahan lama kena la beli ubat tahan lama. Takut gak ambik macam-macam ubat. Rosak buah pinggang. Bajet pun tinggi. Tapi bila ambil Catuaba, KUAT, KERAS, TAHAN LAMA semua ada dengan hanya beli satu produk. Tak la mahal mana pun! Terima kasih Zack kerana kenalkan kat aku!
Ariffin
Sabak Bernam, Selangor
“Hihihi… malu la jugak nak cerita. Tapi saya nak kongsi pengalaman saya. Saya berusia 27 tahun dan merupakan isteri kedua kepada suami yang berusia 45 tahun. Pada awal perkahwinan saya selalu tak merasa puas dilayan oleh suami saya. Tapi nak buat macam mana…dah itu pilihan saya bersuami lebih tua dan jadi no 2. Tapi setelah diperkenalkan Catuaba oleh teman facebook, suami saya nampak berbeza! Layanannya juga lebih MANTAP! Tak sabar saya menunggu giliran…
Lisa
Ipoh, Perak
“Salam, abang dah lama cari produk macam ni. Nak beli bukan senang…nak juga jaga imej abang yang bergelar “Pak Aji”. Setakat kopi kuat ke kopi power ke memang la senang dapat tapi tak ada kesan power pun! Lepas ambil Catuaba, Alhamdulilah semuanya POWER! Tak tau la nak cerita…Isteri-isteri abang je yang tahu…
Haji Ismail
Butterworth, Pulau Pinang
Tak Yakin Lagi Ye….Baca la Lagi…
“Hello! I macam tak percaya ini produk banyak bagus. Sebelum ni I memang takut mahu cuba apa produk pun. Takut sakit maa…Tapi I punya kawan bagi gerenti ini produk tidak ada ‘side effect’. Sekarang I sudah nampak ada beza dari dulu. Wife I pun banyak ‘happy’. Badan I pun ada ‘power’ dan susah mahu letih!”
Steven Tan
Kuantan, Pahang
“Hai, saya baru berusia 32 tahun tapi dah ada masalah sakit-sakit badan. Ini menyebabkan hubungan intim saya dengan isteri semakin dingin. Ubat doktor jangan cakaplah, lega sekejap pastu sakit balik. Saya cuba pulak rawatan tradisional, tak berkesan jugak. Jumpa bomoh kot-kot la kena buatan orang. Macam tu jugak! Last-last isteri saya suruh makan Catuaba. Kali pertama makan saya demam dan sakit-sakit sendi, tapi untuk 1 hari saja. Hari kedua saya mula rasa bersemangat walaupun badan masih demam. Alhamdulilah, hari berikutnya saya mula rasa segar dan bertenaga. Saya terus mengambil Catuaba sehingga sekarang. Sakit-sakit badan saya dah tak ada lagi! Badan pun makin POWER! Hubungan dengan isteri bertambah erat. Macam pengantin baru je rasanya. Terima kasih Isteriku!”
Firdaus
Alor Gajah, Melaka
“Sebut aje ubat kuat, abang orang pertama beli! Mana taknya, nak maintain POWER. Setakat badan berketul-ketul tapi tak POWER nak buat apa! Lepas ambil Catuaba abang yakin pada diri sendiri. Isteri abang pun heran ngan ‘performance’ abang …lain macam je katanya. Lebih POWER dan lebih LIAR!
Abang Aman
Taiping, Perak
“First time ambil Catuaba esoknya terus demam, tapi tak teruklah. Cuma badan rasa panas dan lenguh-lenguh. Selepas 2 hari saya rasa bersemangat dan bertenaga. Bangun tidur pun senang walaupun tidur hanya 4 jam. Badan terasa ringan! Saya pasti ini kesan dari Catuaba!”
Rezuwan Hamzah
Pasir Gudang, Johor
“Sebagai seorang pekerja binaan, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan bertenaga. Saya dah mencuba banyak produk baik dari tonik kuat ke, kopi kuat ke, makjun kuat ke…semua saya dah cuba…Hampeh!!! Bila saya mencuba Catuaba ni….WOW! Macam tak percaya! Saya mampu melayan kedua-dua isteri saya tanpa letih…betul2 POWER!”
Rahman Ismail
Sungai Dua, Pulau Pinang
Testimoni daripada pengguna-penggune CATUABA: -






Harga Biasa - RM 199 sekotak (8 sachet)
Harga Terkini - RM 135 sekotak (termasuk penghantaran)
Pesanan Terus kepada:-

En Mohammad Putra Hj Kamaluddin
010-3056823
012-2615337
Akaun Cimb:
1408 1212 0705 14

En Salehan Hj Hasbullah

016-3371277
Akaun Maybank:
1140 2001 2271

No comments:

Post a Comment